Beylikdüzü Kiralık Ev
Beylikdüzü Kiralık Ev
Orada çok fazla "uzman internet pazarlaması" blogu bulunan ve herkesin başını döndürmek için yeterli gelişmiş konularla bazen birkaç adım geriye atıp, yeni başlayanlar için gerçek bir temel düzeyde online gayrimenkul pazarlamasıyla başa çıkmak en iyisidir.
Kendinize şu anda oyuna giren bir Emlakçı veya diğer gayrimenkul uzmanıyorsanız kendinize sormanız gereken bazı önemli sorularla başlayalım.
1. Web siteniz var mı?
2. Buna trafik çekmek için planınız nedir?
3. E-posta pazarlamacılığı kullanacak mısınız?
4. Bir blogunuz var mı?
5. ROI'yi nasıl takip edeceksiniz?
Bunlar beş çok genel sorudur ancak her birinin yanıtları, 2009 ve sonrasında başarılı olmak için nelerin gerekli olduğunu anlamak için beylikdüzü kiralık ev önemli bir rol oynamaktadır ve buna göre çevrimiçi pazarlama harcamanızı planlamanıza yardımcı olabilir.
Zaten Bir Web Sitesi Alın
Açıkçası başlayalım. Web siteniz yoksa, web sitenizi alın. Bugün değil, yarın değil, ŞİMDİ. Görünürlüğü sağlamak için çevrimiçi olmalısınız. Ev alımlarının% 80'inden fazlası internette başlıyor ve bu sayı her yıl tırmandı. Bunun anlamı, arama sonuçlarında görünmüyorsanız, potansiyel müşteri tabanı için kapitalizminizi tamamen yoksa çoğunluğa kapattınız demektir. Basit, şablonu temel alan bir gayrimenkul sitesi edinmiş olsanız bile, beylikdüzü kiralık ev bu en azından bir başlangıçtır. Seçeneklerinize bakın, diğer yeni başlayanlara ne başladıklarını görün (arama sonuçlarının kendileri, rekabetinizin kendilerini nasıl temsil ettiğini belirlemekte ve sitelerini kimin yaptığını belirlemek için büyük bir kaynak olabilir).
Buna Sürüş Trafiği
Bunu akılda tutmak önemlidir: bir web sitesine sahip olmak, ne kadar soğuk olursa olsun, insanların onu bulacağı anlamına gelmez. Tasarladığınız veya oluşturduğunuz siteyi kendiniz pazarlayarak, hem reklamınızı ön planda hem de sürekli olarak gerçekleştirmeyi planlıyorsunuz.
Tıklama Başı Ödeme Açıklaması
Sitenize gönderilebilecek kısa vadeli trafik akışlarını ve uzun vadeli stratejiyi göz önüne almak önemlidir. Ücretli arama reklamcılığına (sıklıkla "tıklama başı ödeme" olarak anılacaktır) ve arama motoru optimizasyonuna (SEO) bütçenizin eşit bölümünü ayırmayı planlayın. Ücretli Sonuçlar veya Tıklama Başına Ödeme (PPC), pazarınızla alakalı anahtar kelimeler için teklif vermeden gelen hedefli trafiği sağlayabilir. Bu anahtar kelimeler arama motoruna girildiğinde, tıklama başına yeterince yüksek teklif verirseniz, reklamlarınız "doğal" sonuçların üstünde ve sağında görüntülenir. PPC kampanyasını etkinleştirdikten sonra, kısa bir süre içinde, kampanya doğru bir şekilde kurulursa, reklamlarınızın arama sonuçlarında beylikdüzü kiralık ev görüneceğini göreceksiniz. Bu sitede, örneğin bir Adwords kampanyası kurma konusunda çok geniş kaynaklara sahibiz ve PPC ile birlikte kullanılabilecek en iyi uygulamalar. Aylık olarak ödeyebileceğinizi hesaplayın ve işiniz ve hedefleri için anlamlı olan ve aynı zamanda bütçenize uygun bir kampanya oluşturun. Veya hesabınızı kurmak ve yönetmek için profesyonel bir ücretli arama pazarlama firması kiralamak için bir bütçede bulunabilirsiniz; Sağlayıcınızı akıllıca seçerseniz, harika sonuçlar verebilir.
SEO Açıklamalı
SEO, web sitenizi içeriği ekleyerek web sitenizi daha çekici hale getiren, web sitenizi daha kolay ve kullanışlı hale getirerek ve siteyi META ve TITLE verileriyle açıkça etiketleyen uzun vadeli bir uygulamadır; böylece arama motorları, sitenizin içerdiği her şeyi anlar . Bunu doğru yaparsanız arama motorları zamanla sitenizin sonuçlarındaki doğal sıralamalarını arttırarak sizi ödüllendireceklerdir. Doğal / Organik sıralamalarda görünüyorsanız, bir kullanıcı sitenizin girişini tıkladığında sizden ücret alınmaz. Ama aldatılmayın; SEO ücretsiz olduğu gibi değil. Gerçek bir profesyonel arama pazarlamacısı olmadığınız sürece, genel SEO stratejinizi planlamanın yanı sıra benzersiz bir içerik eklemek ve sayfalarınızı optimize etmek için birini kiralamak daha iyi.
Yorumlar
Yorum Gönder