Bahçeşehir Satılık Daire
Bahçeşehir Satılık Daire
Kaydetme Daima nihai hedefin net bir resmini tutun.
Yapmak istediğiniz şey, fırsatları kapatmak ve evleri daha hızlı satmaktır.
Zamanınızı iyi organize ederseniz, müşterileriniz için ne kadar çok zamanınız varsa, o kadar çok fırsat kapanır ve en kısa sürede hedefinize ulaşırsınız!
Bunu akılda tutmak başarıya engel getirmenize neden olur.
Sorunlar ortaya çıkmadan önce başa çıkmak için hazırlıklı olun!
Yani, mülkiyet evde muayene sorunları bitene kadar beklemeyin! Bu denetim sorunlarına önceden hazırlıklı olun.
Belki pazarlama sürecinin başlangıcında bahçeşehir satılık daire satıcınıza danışın ve sizi ilgilendiren olası tüm sorunlardan haberdar etmelerini sağlayın.
Etkili bir aracı, satıcının sürecinde yürüyerek dolaşabilir ve mülkle ilgili herhangi bir sorunu gizlememek yerine onlara açık kartları oynamanın değerini gösterebilir.
Olası sorunları gizlemek, satış yapmanın aptalca bir şekilde yapılmasını gerektirir; bu da size satışa mal olabilir.
Alıcılar başından beri bu konularda bilgi sahibi olmalı.
Denetim, yine de bu konularda ortaya çıkacak, yine de daha iyi seçenek olduğu için önseçim almayı tercih etmiyorsun ?!
Artı, alıcıyla da iyi bir ilişki kurmanın uzun bir yolunu bulacaksınız.
Etkili bir temsilci aynı zamanda sorunlara bir çözüm önerisinde bulunacaktır.
Son araştırmalara dayanarak, müşterilerin emlakçılarında aradıkları en çok aranan özelliklerden biri dürüstlüktir, bu nedenle müşterilerle şeffaflık politikası izlemek bu amaçla daha da yakınlaşacaktır.
"Güven, hayatın yapıştırıcısıdır. Etkili bahçeşehir satılık daire iletişimde bu önemli bir bileşen. Tüm ilişkileri tutan temel ilkedir "dedi.
- Stephen R. Covey, Yüksek Etkili Kişilerin 7 Alışkanlığı: Kişisel Değişimde Güçlü Dersler
3. Önce Birincil Şeyler koyun: Satış öncesi ilişkiler
Etkili bir temsilci, önce ilişkiler kurabilir.
Niye ya?
Kolay - iyi iş ilişkileri olmadan satış yapılamaz!
Eğer ilişkiyi zehirlerseniz, satışı zehirleyeceksiniz.
İlişkinin geliştirilmesi satışı arttırmaktır!
İyi ticari ilişkiler, iletişimin zamanlamasının önemli olduğu iyi iletişim demektir!
Müşteri için çalışan bir günün ve kanalın (telefon, e-posta veya metin) bir zaman seçin: tahmin etmeyi bırakmayın veya işlem yapmak için çok geç olduğunda anlaşmaya ilişkin haberler getirin.
Müşterileriniz her zaman nerede durduklarını bilmek istiyor! Bu çok hayal kırıklığı yaşamaz, inan bana!
Müşterilerin, anlaşma hakkında bilgi toplamak için sizi yalvarmaya devam etmeleri yasaktır.
Ve öyleyse, o halde yeterince iletişim kuramıyorsunuz! Emlakçılar telefon görüşmesi yapmaz neden birçok nedeni var - sizin listenize girmesine izin vermeyin!
Soruları sorun ve iyi bir dinleyici olun. Bu, müşterilerin öncelik sıralamasına öncelik vermenizi sağlayacaktır.
En hızlı satışı mı, yoksa en yüksek fiyatı mı arıyorsunuz? Durumlarını bilmek onlara uygun seçenekler sunmanızı sağlayacaktır.
Müşterilerinizin zamanını onurlandırın, acil bir durum olmadıkça toplantıları son dakikada iptal etmeyin! Zamanlarını değerlendirecek bahçeşehir satılık daire olursanız, sizinkini değerlendireceklerdir.
Artık emlakçıyı temsil etmediğiniz ikili bir emlâkçı olma gibi şeylerden kaçınma dahil, komisyonunuz öncesi ilişkiyi koyun.
"Hafif olun, hakim değil. Bir eleştirmen değil, bir model olun. "
- Stephen R. Covey, Yüksek Etkili Kişilerin 7 Alışkanlığı: Kişisel Değişimde Güçlü Dersler
4. Win-Win'i düşünün: Negatifleri vurgulayın, negatifleri ele alın
Nasıl En İyi RealtorSaveAny malı, belirli artılar ve eksiler, artıları ve eksileri olacak.
Pozitif satış noktalarını en çekici ışığında göstererek vurgulayın.
Negatiflere gelince, bir etki aracı onları en aza indirmez, onlarla uğraşır.
Etkili acentelerin problem çözücü zihniyetleri vardır: Çözüm getirebilirseniz, negatifleri pozitif değerlere dönüştürebilirsiniz!
Etkili aracın bu noktada bir araç kiti vardır.
Harika resim çekme, mülkü listeleme ve mülkü en çok istenen şekilde sahneleme becerisine sahiptir.
Etkili ajanlar daima detaylara büyük önem verirler.
Küçük değişikliklerin bile müşterinin nihai kararını değiştirebileceğini biliyorlar.
Kazanmak için bir zihniyet, iyi bir menajerin, eğer müşteri kazanırsa, menajerin kazanacağını anlamasına imkan tanır.
Müşteri iyi bir satış ya da mükemmel bir fiyat elde ederse, acente alarak iyi bir anlaşma yaparsınız.
Başarınız ve onların başarınız birbirine bağlı.
Bunu bilerek bir alıcıya bir "kin satın alma" yapmaya çalışmaktan kaçınırsınız.
"Etkili insanlar problemli değildir; Onlar fırsat fikirli. Fırsatlar besliyor ve sorunları aç bırakıyorlar. "
- Stephen R. Covey, Yüksek Etkili Kişilerin 7 Alışkanlığı: Kişisel Değişimde Güçlü Dersler
5. Önce Anlaşılmalı, Ardından Anlaşılmalı: Müzakere edici bilgi.
"Müşteri her zaman haklıdır" diyerek duydun mu?
Sevimli geliyor, ama yanlış!
Yorumlar
Yorum Gönder