Küçükyalı Satılık Daire

Küçükyalı Satılık Daire

Bir seriye başlamak ya da bir seriyi bitirmek daha zor mu?



Harika soru! Aslında, herhangi bir romanın en zor kısmı duygusal orta ve aynı şey bir dizi için de geçerlidir. 


Başladığınızda harika, her şey mümkün. Gökyüzündeki en parlak yıldız gibi parlak ve mükemmel olabilir ve parlayabilir! Ve bitirdikten sonra birlikte hoş bir parça hissi var. Ama ortada, başlangıçtaki mükemmel potansiyelden çok uzaktaysanız ve küçükyalı satılık daire sonunda yaydan-hepsi işe yaramazsa ... * Titreme * En zoru budur. Kendinize çok fazla konuşmanız, çikolata yemeniz ve yazmaya devam etmeniz yeterlidir. Ve sonra geri dönüp her şeyi düzeltebilirsin.

Seriden bahsetmişken, bir serinin başlattığınızda nasıl sona ereceğini biliyor musunuz?


Hayır! Her zaman olduğumu düşünüyorum. Tüm yayın nasıl geçeceğini gösteren güzel bir özet yazıyorum. Düzgün, organize kurşun ile özet yazıyorum. Ancak karakterler hayata geçmeye başladıklarında ve hikayenin dünyasında trompürlenmeye başladıklarında ... iyi, beklediğiniz şekilde tromp etmedikleri de görülüyor.

KAYBET üçlemesi beni şaşırttı. Örneğin, Claire ... Orijinal çizgide değildi. Yazarken ben de geldim, elini uzattı ve Lauren'e kızgın bir mafya rehberlik etti. Daha sonra önemli bir karakter oldu.

Bilinçaltı bilincinin hikayeyle senin işinden daha fazla şey bildiğini keşfettiğinde biraz tedirgin oluyor.

Senin yanında ne var? The Lost bir seri ya da bağımsız mı olacak?

Kayıp bir üçlemedir. İkinci kitap olan THE MISSING, Aralık ayında çıkacak ve üçüncü kitap THE FOUND, Nisan 2015'te çıkacak. Spoiler vermeye karşı direnmek çok zor olacak!

Ayrıca bir sonraki YA roman CHASING POWER üzerinde çalışıyorum. Telekinezi olan bir kız hakkında bir Indiana Jones türü macera ve Ekim ayında Bloomsbury'den çıkacak.

Bana röportaj yaptığınız için teşekkür ederiz!


Sarah Beth Durst, gençler ve yetişkinler için sekiz fantastik romanın yazarıdır. YA başlıkları arasında Yaralı, Gemisi, İçecek Öldürme Aşkı, Enchanted Ivy, Buz, Vahşi ve Vahşi'ye dahildir. İlk kitabı Yetişkinler için The Lost, Haziran 2014'te Harlequin / Mira'dan çıktı ve kısa süre sonra Aralık 2014'te The Missing ve Nisan 2015'te Found adlı şarkısını yayınladı. Sarah'nın Chasing Power adlı genç kitabı bir sonraki kitabı çıktı. Ekim 2014'te Bloomsbury'den. Çocuk Edebiyatı için 2013 Mitolojik Fantazi Ödülü'ne layık görüldü ve SFWA'nın Andre küçükyalı satılık daire Norton Ödülü için üç kez finalist oldu. Princeton Üniversitesi'nden mezun olduktan sonra, dört yıl boyunca İngilizce eğitimi alıp ejderhalar hakkında yazdı ve kampus gargoylelerinin konuşabileceklerini söyleyip merak ettiklerini merak etti.

Harlequin Teen tarafından barındırılan bir kahvaltı için Javits merkezinde gün başladım. Orada erken var ve odanın önündeki bir masada bir koltuk var ve sonra benim plaka kahvaltı teklifleri ile yüklendi. Harlequin Teen bir grup YA blog yazarının yanı sıra YA yazarlarının 6'sı davet etti. Şafak Metcalf bir trene bindi, böylece başaramadı; ancak Jennifer L. Armentrout, Alexandra Adornetto, Adi Alsaid, Julie Kagawa ve Robin Talley'nin hepsi vardı. Kendilerini ve kitaplarını tanıtmak için biraz zaman aldıklarında, her masanın döndürmeden önce bir yazar ya da bir gazeteciyle sohbet etmek için her birinin 5 dakika sürdüğü bir yazar / yayıncı turu zamanı gelmişti.

Adi Alsaid, LET 'S GET LOST adlı kitabından ve hayatında yaptığı tüm seyahatlerden bahsetti. Jennifer L. Armentrout (TAŞ SOĞUTUCU TOUCH'un yazarı), Theo James'le olan sevgisinden ve sonraki kitabının ana karakterinin (J. Lynn olarak yazılmasından) aslında Theo James'e dayandığından bahsetmek için biraz zaman harcadı. O bile James soyadına sahip. Julie Kagawa yeni bir ejderha dizisi olan TALON hakkında beş kitap serisinden söz etti. O da bize biraz gösteri boyunca oluyordu BEA Dragon Hunt hakkında konuştuk. Robin Talley, başlangıcından bahsetti, BİZİ SÖZLÜYORUZ BİZİMİ SÖZLÜYORUZ ve gerçekten radarımıza taktı. Hem entegrasyon konularına, hem de daha kötü bir zaman olamayacağı zaman birbirlerine çeken iki kızın üstesinden nasıl geldiğini görmek için sabırsızlanıyorum. Son olarak, kesinlikle en az değil Alexandra Adornetto, hayaletlere inanıp inanmadığımız sorulduğunda, Ghost House'un kitabının odak noktasındaydı.

Kahvaltının hemen ardından şov katına gittim ve kitap toplayıp meşgul oldum! 


Lauren Oliver'ın ODALAR için imzalamaya gittim ama maalesef bir tane bulabilmem için kitap bitti. Bundan sonra yere dolaşmaya ve kiminle konuşabileceğime ve hangi kitabı alabileceğime bakmaya karar verdim. Houghton Mifflin'deki güzel yayıncılardan biriyle konuştum ve bana en çok beklenen BEA kitabım olan MORTAL HEART'ın bir kopyasını küçükyalı satılık daire verecek kadar nazikti. Bundan sonra, gün boyunca başardığım gibi hissettim. Good Books & Good Wine'da ortak blog yazan Cassie ile bir araya geldik ve günün geri kalanını şov katında dolaşırken, yemek yiyip, bazı imza hatlarında beklemek gibi geçirdik.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Parfüm Etiketi

Bahçeşehir Satılık Daire

Sahibinden Kiralık Dükkan