Satılık Daire
Satılık Daire
Muhtemelen halkın “balık tutmayı öğretirsen, onu ömür boyu besleyebilirsin” dediğini duymuşsundur. Ve aynı sözleri iş için uygularsanız,…
Tüm satışlarınız için tek bir şirkete güveniyorsanız, o şirket size aittir.
Amazon, politikalarından birini her değiştirdiğinde, işlerini tamamen mahvettikleri kişilerden her zaman e-postalar aldım.
Amazon, E-ticaret İşletmesini Çalışmak Hakkında Bilmek İstemiyor
Geçen gün bir okuyucu bana Amazon'un ürün listelemesini askıya aldığı tatillerde 200 bin dolarlık envantere yatırım yaptığını e-postayla satılık daire göndermişti. Artık ürünlerini satmak için yeri yok.
Yorumlarını artırmak için yorum yapmak için ödeme yapan insanlar artık bir sonraki ürününü nasıl piyasaya süreceklerini bilmiyorlar.
İşte buradaki şey.
Eğer işinizde başarılı olmak istiyorsanız, kendi satışlarınızı nasıl üreteceğinizi öğrenmek zorundasınız. Ve ayrıca fazlalığa ihtiyacınız var.
Birden fazla satış kanalına ihtiyacınız var.
Ürünleriniz için birden fazla kaynağa ihtiyacınız var.
Birden fazla pazarlama kanalına ihtiyacınız var.
Tek bir şeye güvenirseniz, kendinizi uzun vadeli bir felaket için açıyorsunuz demektir.
Şu anda Amazon'da inanılmaz derecede iyi satış yapıyor olsanız bile, bir Amazon işini yürütmek için gereken becerilerin başarılı bir e-ticaret mağazasını çalıştırmak için gereken becerilerin yalnızca küçük bir alt kümesi olduğunu anlamanız gerekir.
Amazon senin için neredeyse tüm ağır kaldırmayı yapıyor. Bağımlı olmak çok kolay ve buna güveniyorlar.
İşte Amazon'un kendi işinizi yürütmek için bilmenizi istemediği ve satışlarınızın büyük zamanını sınırlandırdığı.
Eposta pazarlama
eposta pazarlama
Amazon'un ürünlerinizi e-posta yoluyla satılık daire satmanıza izin vermediğini fark ettiniz mi? Ayrıca, siparişinizi takip etmek dışında müşterinizle iletişime geçmenize de izin vermezler.
Müşterilerinize ilk satıştan önce erişemediğinizde, temel iş başarısı kavramını kaçırıyorsunuz… Müşterileri tekrarlayın!
Şimdiye kadarki tatil sezonunda satış istatistiklerime baktığımda, satışlarımın% 21'inden fazlası, e-posta yoluyla iletişim kurduğum tekrar müşterilerden geldi. % 21 !!!
Bu, yeniden hedeflenmiş reklam kampanyalarının satışlarını bile saymıyor.
İşte Amazon’un yapmanıza izin vermediği kendi mağazamda yayınladığım otomatik e-posta pazarlama kampanyalarının örneklemesini burada bulabilirsiniz.
Satın Alma Öncesi E-posta Kampanyası - Bir müşteri siteme her geldiğinde, bir çeşit freebie içeren bir e-posta toplamaya çalışıyorum.
Şu anda, bir müşterinin hangi ürüne baktığına bağlı olarak 2 farklı e-kitap gönderiyorum. Ayrıca, ücretsiz bir kargo mendil teklifi de yürütüyorum.
Bir müşterinin e-postası aldığımda, bunları haftada bir kez çıkan 4 aylık bir e-posta dizisine yerleştiririm. Bir müşteri bu andan itibaren bizden bir satın alma işlemi yapmayabilir, ancak hazır olduğunda bizden alacaklardır.
Çapraz Satış Kampanyası - Müşterinin bir ürüne göz atması, ancak ödeme yapmaması durumunda, ürünle ilgili önerilerin listesi ile birlikte, aynı ürünün bağlantılarını içeren bir e-posta gönderirim.
Bu güzel küçük hatırlatıcı, müşterileri dükkana dönüp ek eşya satın almaya itiyor. Amazon bunu da yapıyor, ancak e-posta genellikle rakiplerinizle karışmış ürünlerle dolu.
Satın Alma Kampanyası Sonrası - Senden bir kez satın alınan bir müşteri sizden tekrar satın alma olasılığı daha yüksektir.
Birisi mağazamızda bir satın alma işlemi yaptıklarında, onları son derece iyi bir şekilde dönüştüren diğer ürünleri satın alan 60 günlük bir e-posta otomatik yanıtlayıcıya yerleştiriyoruz.
Geri Çekme Kampanyası - Bir müşteri 2 aydan uzun bir süre bizden satın almadıysa, tekrar satın almalarını sağlamak için onlara kupon koduyla birlikte küçük bir hatırlatma göndeririz.
Bu otomatik kampanyalara ek olarak, satılık daire haftada iki kez de son derece iyi dönüşüm sağlayan özel teklifler ile listemize e-posta gönderiyorum.
Amazon bunu müşteri tabanınızla yapmanıza izin vermediğinden, yalnızca önemli bir pazarlama becerisine hakim olmanın yanı sıra satışlarınızı da kaybedersiniz.
Not: E-posta kampanyalarımın neye benzediğini merak ediyorsanız, e-ticaret kursuna göz atın.
Facebook ve Google Reklamcılığı
reklamlar
Web sitenize ilk trafiği almanın en iyi yollarından biri bunun için ödeme yapmaktır. Artık Facebook ya da Google Reklamları yayınlamak için bana yardım eden birçok kişi genellikle tek bir kampanya deniyor ve sonra pes ediyor.
Öyleyse tahmin et? Koşu reklamları, pratik gerektiren bir beceri setidir. Ayrıca, kitlenizi tam olarak anlayana kadar bir miktar deneme ve hata gerektirir.
Şimdi, Amazon ile ilgili neyin iyi olduğu, müşterilerin pazarda büyük bir yapıya sahip olmalarıdır. Bu nedenle, Amazon PPC dışındaki reklamlar hakkında endişelenmeniz gerekmez.
Ama kendine bir iyilik yapıyor musun? Amazon'un daha fazla doygun hale gelmesiyle, ürünlerinizi piyasaya sürmek daha da zorlaşacak.
Ve dış trafiği nasıl sürdüğünü öğrenmedikçe, sonsuza kadar onların hevesli olacaksınız.
Yorumlar
Yorum Gönder