Sistem Biziz
Sistem Biziz
Allure'ın bildirdiği gibi, bazı güzellik markaları daha koyu renk tonlarının satılmadığını açıkladı.
Bununla birlikte, Fenty Beauty’in kapsayıcı temelleri, kavramın yanlış olduğunu kanıtladı.
Dikkat çeken bir diğer önemli istatistik ise, Afrikalı-Amerikalıların en az 1.3 trilyon dolarlık bir toplam satın alma gücüne sahip olmalarıydı. Siyah kadınlar özellikle güzellik ürünlerine yılda 7,5 milyar dolar harcıyorlar - siyah tüketicilerden yüzde 80 daha fazla.
O renk derisi için formülasyonlar oluşturma gelince, aynı zamanda eski kurucu ortağı, baş kimyacı ve MAC Kozmetik müdürü olan - Cover FX Victor Casale kurucu ve baş yenilik memuru Yahoo Lifestyle söyledi, “En zor şey koyu gölgeler oluştururken, gölgeleri doğrulamak için laboratuvara getirebileceğim modeller ve cilt tonları sistem biziz buluyorum. Ama ben bunu yaptım. Ekibimi gönderdiğim üniversitelerde ve kolejlerde renk doğrulama laboratuarları hazırlıyorum. ”Ayrıca, gölge aralığının çeşitliliğinin daha derin cilt tonlarında olabileceğine de dikkat çekiyor. “Her gün yeni bir gölge doğuyor” dedi.
Renkli insanlar arasında çok çeşitli komplekslere ek olarak, 2015 Kozmopolit bir makale, bu temellerin doğru bir şekilde formüle edilmesi sürecinin oldukça karmaşık olabileceğini vurguladı. L’Oréal USA (L’Oréal Paris ve Lancôme'nin sahibi) ile bir bilim insanı olan Balanda Atis şöyle açıklıyordu: “Markalar daha karanlık tonlarda başarılı olsa da, her zaman alt tonları veya derinliği elde edemediler.”
Devam etti, “Tipik olarak, bir gölge oluşturmak için kullanılan dört pigment vardır: beyaz, sarı, kırmızı ve siyah.
Daha derin renk tonları yaratmak için, bazı kimyagerler çok fazla siyah pigmentte karışırlar, bu da cildin çürümüş görünmesini sağlayabilir. ”
“Bir karamel tonu için, ten rengi turuncu görünebilen çok fazla kırmızı veya sarı olabilir,” diye ekledi Atis. “Bazen kimyagerler kapsama eklemek için birçok kozmetikte kullanılan bir pigment olan titanyum dioksiti ekliyor. Sonuç: bir küllü bitirmek. Bu yüzden, karanlık gölgeler mevcut olduğunda bile, pek çoğu pek iyi olmadı. ”
Fenty Beauty vakıfları, özellikle güzellik endüstrisinde, kapsayıcılık için daha yüksek bir çığlık varken, bir yıl boyunca piyasaya sürülürken, o zamandan beri renk kadınlara hitap eden Siyah Opal, IMAN Kozmetik ve Moda Fuarı gibi bir dizi sistem biziz marka var. NARS ve Lancôme, Everest'ten günümüz prestijine ek olarak, onların başlangıcında.
İman Kozmetik'ün başlangıç safhalarına yeniden yansıyan Impala Inc.'in genel müdürü Desiree Reid, süpermodel Iman'ın kendi başına daha derin cilt tonlarına sahip kadınlar için temel oluşturmak için niçin görevlendirildiğini açıkladı.
“Iman, modellemeye başladığında, kendi makyajını karıştırmak zorundaydı - sette yer alan sanatçılar onun tam gölgesine sahip değildi,” dedi Reid.
“Iman bunu deneyimlediğini biliyordu, o zaman gündelik kadınlar sadece sinirli hissediyorlardı. Piyasada büyük bir delik vardı. Genel piyasa markaları, satırlarının sonunda iki veya üç “karanlık” renk tonuna sahipti, bu yüzden, ten rengi olan kadınların cilt tonlarını ele almak için çok az seçeneği vardı. Bu, Iman'ın IMAN Kozmetik oluşturma kararını etkileyen şeydi. ”
Reid, “Renk cildi olan çoğu kadın, cilt tonlarına uymayan makyaj konusunda aynı hayal kırıklığını ifade ediyor. Bu nedenle IMAN serisi, renk tenli tüm kadınlar için tasarlanmıştır. Çoğu marka ile ilgili problem, renk cildinin eşleşmesi zor değildir; Çoğu marka, renk teninin nüansları ile deneyime sahip değil. Kahverengi bir temel, ona siyah pigment eklenmiş bej bir temel değildir. ”
Diğer markalar da kapsamlı testlerin yeni temeller oluşturma sürecinin bir parçası olduğundan emin olmaya devam ediyor. NARS'ta cilt bakımı / pazarlama ve ürün geliştirmenin yönetici direktörü olan Manami Kuwamura, geniş bir yelpazeye yayılan geniş bir yelpazeyi kapsayan 33 zengin tonuna sahip olan Natural Radiant Longwear Foundation'ı oluşturma süreciyle ilgili olarak Yahoo Lifestyle'den bahsetti.
Kuwamura, “Bu Aralık'ı başlatan yeni Doğal Parlaklık Uzun Ömürlü Vakfımızı mükemmelleştirmek için 100'den fazla farklı başvuru ve iki yıllık bir geliştirme süreci sürdü” dedi.
“Amacımız, uzun süre dayanan temellerin mat bir yüzey anlamına geldiği yönündeki ortak beklentilere karşı çıkmaktı. Kimyacılarımıza, uzun süre dayanma kabiliyetleri ile en yüksek miktarda hidrasyon sağlayan serum bazını kullanarak bir formül oluşturma konusunda meydan okuduk. ”
Make Up Amerika'nın genel müdürü olan Laure de Metz, aynı zamanda temsil ettiği markanın yanı sıra Fenty Beauty gibi sektördeki diğer şirketlerin kapsayıcılığının genel önemine de değindi. “Kapsayıcılık, makyaj endüstrisinde nihayet sistem biziz önemli bir konuşma konusudur ve çeşitliliğe, evrenselliğe ve kendine güvene değer veren bir marka olarak, daha fazla markanın çok çeşitli cilt tonları için temeller oluşturduğundan heyecan duyduk” dedi. . “Akla gelen birkaç marka var, ancak Fenty ve Huda Beauty gibi yeni markaların yanı sıra Lancôme ve Estée Lauder gibi miras markalarını görmek çok heyecan verici. Bu, tüm cilt tonları için gölgeler oluşturma konusunda harika bir iş yapıyor.”
Yorumlar
Yorum Gönder