Ahşap Bank
Ahşap Bank
Sadece güzel bir masa olduğunu düşündüm, ama aslında, üst kısım, bir masadan diğerine, paylaşılabilen bir "ortak tablosuna" dönüştü.
Döndüğünde, yemek masası olarak da çok iyi olacağını düşündüm.
"Açıklık duygusu nedeniyle şık ve yer tasarrufu. Bunu bir tek kişilik masa olarak veya açık bir konsept ofiste ortak bir masa olarak kullanın. Açıldığında bu, 8 kişilik bir yönetim kurulu veya yemek masası olarak bile kullanılabilir."
Peter Løvig Nielsen için Jens Quistgaard tarafından tasarlandı. Quistgaard, New York Times'a göre Quistgaard'a itaat eden Amerikan şirketi Dansk için tasarımcı olarak Amerikalılar tarafından daha iyi bilinir, "hızlı bir şekilde ortalama Amerikan ahşap bank tüketicisine erişilebilen sofistike Avrupa stilleri yapmakla tanınır. Kopenhag'daki stüdyosundan çalışma, Bay Quistgaard, başlangıcından itibaren 1980'lerin ortalarına kadar Dansk için tasarlandı. "
Bazı şekillerde tasarım sorunludur; Üst tablan ters çevrilmeden önce harf tepsileri kaldırılmalı veya ters çevrilmelidir. Ama bu güzel bir şey.
Bir çocuğun dünyadan korkmadığı ve güven içinde nasıl gezineceğini bildiği zaman, hayat bütün aile için çok daha hoştur.
Bu sabah birçok insanı korkutan bir şey yaptım. 8 yaşındaki evimi 45 dakika yalnız bıraktım ve 6 yaşındaki yürümeyi iki bloğu tek başına okula bırakıp yürümeye başladım. Onlar için endişelendim mi? Hayır! İyi olacağının farkındaydım, çünkü bağımsızlığı teşvik etmek, onların yetiştikleri tarihin odak noktası olmuş ve güvenlik kurallarını biliyorlar. Aslında yeteneklerini kanıtlama şansına sahip olmaktan heyecan duyuyorlardı. Kafamın arkasındaki tek çirkin endişe, diğer insanların algıları ile ilgiliydi.
Ofise döndüğümde, bir iş arkadaşının bana "Aşırı Korunan Amerikan Çocuk" adlı bir makale göndermiş olması uygundu. Temel mesajı, aşırı korumanın çocuklara ve ebeveynlere verdikleri zararın denetim seviyelerini “ortadan kaldırmaya” odaklanmaları gerektiğidir. Çocuklar bu günlerin çoğuna verilenden çok daha fazla bağımsızlık yapabilirler.
Bağımsız çocukları yetiştirmek için birçok büyük sebep var. Bazı avantajları şunlardır:
- Kendine güvenen bir çocuk çünkü pratik yaşam becerileri ve dünyayı gezme araçları var. Kendine güvenen bir çocuk, tüm dünyanın onları almak ahşap bank için dışarıda olduğunu düşünmez.
- Aileleriyle daha iyi bir ilişkisi olan bir çocuk. Ebeveynler, çocuğun daha bağımsız hale gelme konusundaki doğal arzusunu engellediğinde, bu, kızgınlık ve yolun öfkesine karşı hareket etme eğilimi gösterir.
- Zihinsel ve duygusal yetenekli bir çocuk. Anksiyete bozuklukları artmaktadır ve bunun yaşam boyu önemli sonuçları vardır. Wall Street Journal'dan:
"Bu yıl yayınlanan Gelişim ve Davranış Pediatri Dergisi'nde yayınlanan bir araştırmaya göre, ebeveynleri halihazırda kaygı teşhisi konduğunu söyleyen 6-17 yaş arası çocukların sayısı 2007'de% 3.5 iken 2012 yılında% 4,1'e yükseldi. 2017'de Amerikan Koleji Sağlık Derneği tarafından 31.000'den fazla üniversite öğrencisinin anketine katılanların% 21,6'sı, bir önceki yıl boyunca kaygı sorunları tanısı ya da tedavi gördüklerini bildirmiştir. Bu, 2008 anketinde% 10,4'ten yüksektir. "
- Bir ergen ve genç bir yetişkin olarak kötü seçimler yapma olasılığı daha az olan bir çocuk. Yale Üniversitesi'nde çocuk psikiyatrisi profesörü olan Dr. Adam Sachs, çocukların bağımsız kararlar almalarına izin vermenin daha sonraki yaşam boyu “uygulama denemeleri” olduğunu açıkladı:
“Kendi farkındalıklarını kolaylaştırıyor. Onlar otomatik olarak daha iyi kararlar vermeye başlarlar, çünkü sadece davranmaktan ziyade düşünürler. ” Bu, seks ve alkol gibi daha ciddi sonuçlarla ilgili kararlarla karşılaştıklarında onlara iyi hizmet edecektir. "
- Ebeveyn için çok daha kolay. Neden, niçin, bir çocuğun görüp görmediğiniz bir anda düştüğü bir durumu teşvik etmek istersiniz? Onları bir bakıcıyla birlikte bırakmak, onları erken yatmaya, kendinize zaman ayırmaya, başka ilişkilere yatırım yapmaya zorlaştırır.
Her şey harikulade geliyor, söyleyebilirsin, ama aslında bunun gerçekleşmesi nasıl gerçekleşir? Bu aşamalı bir süreç ama herkesin zaman içinde ahşap bank yapabileceğine inanıyorum.
- Küçük başla. Bağımsızlık hemen okula yürüyerek gitmek anlamına gelmez. Evin etrafında ev işleri yapmak, ebeveynlerle alışveriş yaparken, kapıları veya telefonu cevaplamak, yabancılarla konuşmak, mağazada ayak işlerini yürütmek gibi çok az sorumluluk oluşturma becerisiyle başlıyor.
- Konuş ve dinle onları. Bir çocuğu bağımsızlık gösterdiğinde ve daha fazlasını teşvik ettiğinde övün. Ne istediklerini dinle. Bağımsızlık isteyen çocuklar buna makul sınırlar içinde verilmelidir.
- Ebeveyn olarak en çok korktuğunuz şeyin ne olduğunu belirleyin. Benim için araçlar. Çocuklarımın dışarıda oldukları zaman arabadan vuracaklarına çok korkuyorum. Bu nedenle, bu konuda çok konuşuyoruz ve yürümek ve bisiklete binmek için en iyi rotaları seçmeye odaklanıyoruz, bu da kendileri olduğumda kendimi daha iyi hissettiriyor.
Yorumlar
Yorum Gönder